2008. december 2., kedd

készülődés és ajándékok

két napja nagy alkotás van otthon, T. is besegít.
csütörtökön meglepetés szülinapi buliba megyünk, velem egyidős építészlányzó. persze a buli oké, de rájöttünk, hogy ajándék is kéne. Tildás neszeszert varrtunk, a régóta itt álldigáló kékfestőből, világoskék béléssel. ma vettem hozzá patentot meg gombokat, amit végül nem használtunk fel, helyette sajátdíszítésű lett. végül mégse tetszett, hirtelenjött ötlettől vezérelve, kék alkoholos filc és egy kis akrillakk segítségével készült. a gombok csak a díszítést szolgálják. belülre a delikvens beceneve került. :) csak mert már ki akartam próbálni a betűvarrást. a hajtókák szegélyére szerettem volna világoskékkel díszítővarrást, de T. szerint az már sok lenne.

ezekből készült. ha a gomb és a pattent is rákerül, akkor bemutatom az elkészült műveket...





aztán készült két Tildás maci is. szintén egy nagy-egy kicsi. szombaton nemcsak Mikulás lesz, hanem 2 hónapos unokaöccsünk névnapja is, ez alkalomból muszáj volt valamit kitalálni. azért egy kéthónapos babának elég nehéz, de reméljük bejön majd neki (bár lehet h a sógornőm nem adja neki oda...). a macikon azért látszik, hogy nem vagyok gyakorlott a varrásban. ezeket a kicsi íveket varrni nekem nem volt könnyű.
kifordítás után jöttem rá, hogy a kis maci fülei csálék, azt mondtam nem érdekel, nagy macera volt kifordítani. elkezdtem kitömni, de annyira zavart, hogy végül kiszedtem a tömőanyagot, visszafordítottam, kibontottam, újravarrtam, újra kifordítottam, újra kitömtem. most se tökéletes, ahogy az egész maci sem, de így már elviselem. még karmot, szemet, nózit kapnak és kész is lesznek.

csáléfülü maci:



(sajnos elkészülte után nem készült kép, most pedig már a boldog tulajdonosé...)

végül tegnap elkészült az adventinaptár fele, 12 db sapkácska (tölcsérecske, akármicska). tudom, kicsit későn... dehát jobb későn mint soha...




(háttérben a félkész nagymaci)

Nincsenek megjegyzések: