2008. október 8., szerda

az anyagokról...

egyszer volt, hol nem volt...
régen, a szülői házban jó dolgom volt: ha valamit varrni akartam akkor csak kikutattam az anyukám és nagymamám által felhalmozott anyagos dobozokat és biztosan találtam kedvemre valót... persze volt, hogy nőőseim azt mondták, hogy ezt másra szánták, de általában még alternatív anyagot is találtam, ígyhát ha egyiket nem adták, megkaptam a másikat.

könnyű volt, az évek alatt összegyűlt anyaghalmaz elég változatos volt. bár sokszor azt éreztem, hogy minden anyag régimódi. de attól még válogathattam a 20 banánosdoboznyi anyag között.

most bezzeg. itt állok a kicsinyke háztartással, és a rendelkezésemre álló anyagrepertoár nagyon nagyon esett...
egy szobás albérletben lakunk, az előző bérlők itthagytak nekünk 2-3 függönygarniturát (a beépített szekrény előtt voltak). van egy adag kékfestőm, egy népies szövet. van egy csúnya narancssárga nyomott mintás, de azzal nem szándékozom semmit tenni, maradjon az utánunk jövőknek is valami. :) ezen kívül hoztam otthonról egy saját anyagos dobozt, de ami benne van az igazából értékelhetetlen...


módszeresen nekiálltam az anyagok bővítéséhez, így próbáltam kicsinként kialakítani valami "gyűjteményt", hogy mégis lehessen ízlésesen variálni, összeállítani dolgokat.

persze T. ezt nehezen viselte, a "már megint anyagot vettél!" című mondatot elég gyakran hallottam az utóbbi időben. :( most sem mondom, hogy sok mindennel rendelkeznék, nem is lehet sok minden egy ekkora lakásban, de van egy nagy fekete zsákom tele mindenféle jóval.

Nincsenek megjegyzések: