2008. október 30., csütörtök

"játszótársam"

ott tartottam, hogy elég döntésképtelennek éreztem magam. úgy döntöttem, személyesen kell megismerkednünk a gépekkel. elmentünk T.vel megnézni, aztán még tovább vacilláltunk. a végén arra jutottam, hogy a számomra fontos dolgokkal mindegyik rendelkezik, és azt néztem meg, hogy melyiknek hány olyan díszítőhímzése van, ami nagyon tetszik. (ez elég bárgyú dolog, de a végén már tényleg úgy éreztem, hogy számomra nincs más különbség a gépek között).

a "nyertes" a bernina lett:

























































persze a gépvásárlás után nem teljesültek be a reményeim, hogy minden nap varrok egy kicsit, de amikor használom nagyon szeretem. :)

nevet is akartam neki adni, de Tomi megelőzött, elnevezte "Bernie"nek (magyarosan Börni) mintegy a bernette rövidítéseképp. nem túl fantáziadús, régebben izgalmasabb neveket adtunk (a laptopunk Otto, a mackónk Fülöp), dehát mostmár nem szedhetem le róla a keresztvizet.

most örülünk egymásnak, amikor csak tudunk (=van egy kis időm varrni).

szomorú módon állandó varrókuckóm nincs, pedig nagyon örülnék egynek. így minden alkalommal elfoglalom az ebédlőasztalunk egyik végét, és a varrás végeztével pedig el kell pakolnom. ez sajnos kicsit macerás.

1 megjegyzés:

leda írta...

De örülök, hogy Rád találtam! Most olvastalak először, de jövök máskor is :)! Én is egy ilyen kedves kis Berni (az enyém németesen ejtve, de e nélkül)tulajdonosa vagyok. Eddig nagyon elégedett vagyok vele, nálunk is családtag lett! További sok-sok örömöt kívánok Nektek így együtt!