2008. november 8., szombat

beszerzések :)

ha már varrógépem van, szükségem van hozzá kiegészítőkre is.

így ma voltam a pantonban és vettem jó nagy vágólapot, mert arra szükség van. a vastagabbat vettem: megtanultam, hogy a sárga csíkozású az 1.5mm-es, körkéshez való a szürke 2mm-es és lehet rajta sniccerrel is vágni. mondjuk gondolom a sárgának sem lesz semmi baja a sniccertől...




aztán voltam a varrógépcentrumban is, ahol vettem szabóollót (nagyooot!), körkést meg illanófilcet is.





a neten kutatva akadtam rá a Luxus Méteráru Turkáló elérhetőségeire. ma meglátogattam a Tátra utcai üzletet. hát nem mondom, hogy iszonyatosan olcsó, sajnos az anyagok kis hányada van csak kilóra. szép anyagok voltak, így nagyon kellett vigyáznom és meggondolnom mit akarok, hogy ne költsek egy vagyont, így csak fél-fél métereket vásároltam az egyes anyagból. így is 6000 forintot hagytam ott. :(
majd megnézem a Mammutban lévő üzletet is, mert a munkahelyemről az jobban útbaesik (bár a néni szerint az árukészlet tulajdonképpen megegyezik).





mindezt a nagypapámnak köszönhetem, aki még életében megszámlálhatatlan ezoterikus könyvet vásárolt. miután meghalt, nagyim a lakásürítéskor (mert hozzánk költözött) ki akarta őket dobni. én pedig utánajártam és T.vel egy ezoterikus antikváriumba hordtuk a gyűjteményt. ennek ellenértékéből lett a varrógépem, a vágólap, az olló és a körkés. úgyhogy köszönöm Feri papa!

Nincsenek megjegyzések: