2008. november 10., hétfő

közös alkotás

az egész úgy kezdődött, hogy kivettem két nap szabadságot. tegnap egész nap rendet raktam, meg megreguláztam a háztartást, régi elmaradásokat pótolva, mostam, vasaltam, takarítottam... délután jöttek a barátnőim, varrni. nem mintha varrószakkört tartanék, arról szó sincs, csak megbeszéltük, hogy néha összejövünk egy kis közös alkotásra, kézművezésre. minden alkalom szabad, lehet bármit csinálni, de én hozok ötleteket (meg Tilda könyveket, ami sokat segít). volt aki terhesnadrágkiegészítőt varrt a sógornőjének, volt aki cipőcskét a kisfiának, volt aki csak azért jött, hogy velünk legyen, a hangulat végett. :) mi a többiek Tildás almákat varrtunk. jó ötletnek tűnt, persze amikor már itt álltak az almák "héjai" akkor jöttem rá, hogy nincs elég tömőanyagom. :( így csak három kész (igazából egy teljesen kész, mert kettőnek még nincs szára) és egy félkész almám lett, a többi csak héja...

Nincsenek megjegyzések: