2008. november 11., kedd

rohangálás

tegnap volt az otthoni nyugis, ma a rohangálós nap. persze a tegnapit hatékonyabbnak érzem, a mai sokkal jobban elment és kevesebb dolgot csináltam. voltam Budakalászon, ahol kilóra lehet venni a vásznat. reméltem, hogy a Tildás dolgokhoz találok szépet, volt is piros és piros kockás, aminek örültem, arra meg csak most jöttem rá, hogy elfelejtettem testszínűt nézni, pedig az fontos lett volna (babákat szeretnék varrni) és most verem a fejemet a falba.
szerzemények:




a vettem zöld szövetet is az egyik szekrényünk elé...




aztán voltam a Rokkában is. szép nagy választék van. vettem vlieset és katicás gombot (bár a katicákat most nem találom). közbélést is kellett volna, de elfelejtettem.




végül pedig elbumliztam Újpalotára, Tével találkoztunk, ott dolgozik ugyanis és beugrottunk a CRB boltjába és vettünk cérnákat és arany meg ezüst zsinórt a karácsonyi dolgokhoz.


1 megjegyzés:

Bambuc írta...

Szia! Megmondanád hol lehet kilóra venni a vásznak Budakalászon? Szentendrén lakom, és nem mennék be Pestre, ha nem muszáj. Köszi